Mnela'nın Denizi

Yaradanına sevdalı yürekler...

Dareyn Dergisi 31. Sayı Yayında!
 
 
Allah'ın kahretmediğini görüp şaşırma!
Mühlet verdiğini düşün ve ürper!
 
 

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

selam

Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1 selam Bir Perş. Şub. 18, 2010 11:41 pm

sitenizi cok beğendimm .Elinize ve yüreğinize sağlık .şimdiden özür diliyorum sizinle dertleşemk istiyorum biraz insan bazen oluyorki öle bi boşluğa düşüyr biriyle dertleşmek istiyor ,ben şu günlerde kendimi cok bunalımda hissediyorum eskiden olsa namazlarımı eda edince onun arkasına dua edince cok rahatlar ve büütn sıkıntılarım giderdi şimdi ise artık kendimi bi boşlukta hissediyorum ve artık hiçbişeyi olgun düşünemez hale geldim başörtümü bile bazen oluyrki cıkarıp bi daha takmak istemeyiism geliyor namazlarımıda kılmaz hale geldimm bilmiyorum neden böleyimm bana biraz olsun yardım ederseniz seviniirm ALLAH a emanet olun

Kullanıcı profilini gör

2 Geri: selam Bir Salı Şub. 23, 2010 12:21 am

Elam

avatar
Yönetici

Yönetici
Rabbim bazen kullarını sıkıntıya düşürerek deniyor sevgili türkan.

Oturup düşünmek ve bunun neden kaynaklandıgını bulmak gerekiyor. son zamanlarda sıklıkla düştüğün hatalı oldugunu düşündüğün şeyler neler...

Düşüğnmek gerekiyor. Zaten düşündükçe insan anlıyor...


______________________________________________



Kullanıcı profilini gör http://mnelam.blogcu.com

3 Geri: selam Bir Çarş. Şub. 24, 2010 3:58 pm

kaybolan_hayat

avatar
Bronz Üye

Bronz Üye
Hoşgeldiniz diyorum Türkan. İçinde bulunduğunuz durumdan tez zamanda çıkmanızı diliyorum. Allah yar ve yardımcınız olsun..

Kullanıcı profilini gör

4 Geri: selam Bir Perş. Şub. 25, 2010 8:04 pm

ALEYKÜM SELAM kardeşim bende senin gibi yeni üye oldum buraya
ALLAH cc tüm sikintilarını alıp götürü inş bu hayata zaten gelip eğlenmeye gelmedik yaratılışımızın amaçı vardır kardeş sınav dünyası burası ve sonunda RABBİMİZ bizi en güzeliyle sonsuz nimetlerle mukafatlandiraçak evet çok kötü bir zamandayiz ama hiç şey bizi RABBİMİZDEN uzaklaştırmasına izin vermemeliyiz her zaman şükür içinde olmalıyiz.

Kullanıcı profilini gör

5 Geri: selam Bir Perş. Şub. 25, 2010 9:29 pm

evet haklısnz aslında buarsı bi imtihan dünyası biliyorum ama bazne işte öle bi bunalıyoki insan bi cıkıs kapısı arıyo iştee ama cokk şükür baya bi düzeldimm hersey için sağoulunn derlerya RABBİM den gelen herseye razıyım onun kahrıda hos lütfuda hos ,işte bazen düşünceli hatalrım oluyo hayırlıs bakalım

Kullanıcı profilini gör

6 Geri: selam Bir Perş. Şub. 25, 2010 10:25 pm

Var Olmak Nasılki Dünyada Yaşamak Değilse Kardeş Olamakta Aynı Anneden Ve Babadan Doğmak Değildir.İnsanı Kardeş Yapan;Aynı İnanç ve Düşünce Harcıyla Yoğrulmuş Vedakarlık Kalıbıyla Şekillenmiş Yaşam Şeklidir". Senin adına çok sevindim Rabbim gönlü ferah tutsun ayaklarını yolun sabitleştirsin inş

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz